Adăugarea unui produs simplu

Adăugarea unui produs simplu este similară cu scrierea unei postări în WordPress.

1. Accesați WooCommerce > Produse > Adăugați produs. Aveți apoi o interfață familiară și ar trebui să vă simțiți imediat ca acasă.

2. Introduceți un titlu și o descriere a produsului.

3. Accesați panoul Date despre produs și selectați descărcabil (digital) sau virtual (serviciu), dacă este cazul.

Creating-a-produc-in-WooCommerce.png?w=950

 

Date despre produs

Caseta meta Date despre produs este locul în care sunt adăugate majoritatea datelor importante pentru produsele dvs.

simple-product-data.png

 

Secțiunea generală

  • Preț
    • Preț normal – prețul normal/regulat al articolului
    • Preț de vânzare – prețul redus al articolului care poate fi apoi programat pentru anumite intervale de date. Vânzarea expiră la 23:59 de la data de încheiere specificată
  • Impozit
    • Statutul fiscal – Impozabil / Numai transportul / Nici unul
    • Clasa de impozitare – Alegeți ce clasă de taxe trebuie aplicată

Secțiunea de inventar

Secțiunea de inventar vă permite să gestionați stocul pentru produs în mod individual și să definiți dacă să permiteți comenzile înapoi și altele. Vă permite să vindeți produse și să le permiteți clienților să le adauge în coș pentru a cumpăra. Activați gestionarea stocurilor trebuie selectată în Setări inventar produse; în caz contrar, doar opțiunea „Starea stocului” este vizibilă în caseta Inventar de date despre produs. Opțiuni atunci când gestionarea stocurilor la nivel de produs este dezactivată. Sunteți responsabil pentru actualizarea stării stocurilor.

image-180.png?w=650

 

Opțiuni când este activată

  • Gestionarea nivelului stocului (cantității).
  • Introduceți cantitatea de stoc și WooCommerce gestionează automat inventarul și actualizează automat starea stocului ca Stoc, Stoc epuizat sau La comandă în așteptare.
  • Selectați dacă doriți să permiteți comenzile în așteptare.
  • Prag de stoc scăzut – Introduceți un număr la care sunteți notificat.
  • Bifați caseta Vândut individual pentru a limita produsul la unul pe comandă.

Secțiunea de expediere

  • Greutate – Greutatea articolului.
  • Dimensiuni – lungime, lățime și înălțime pentru articol.
  • Clasa de expediere – Clasele de expediere sunt folosite de anumite metode de expediere pentru a grupa produse similare.

simple-product-shipping-section-1.png

Secțiunea Produse legate

Folosind up-sells și cross-sells, vă puteți promova încrucișat produsele. Acestea pot fi adăugate căutând un anumit produs și selectând produsul din lista derulantă:

simple-product-linked-products.png

Up-sells-urile sunt afișate pe pagina cu detaliile produsului. Acestea sunt produse pe care ați putea dori să încurajați utilizatorii să facă upgrade, în funcție de produsul pe care îl vizionează în prezent. De exemplu, dacă utilizatorul vede pagina de listare a produselor de cafea, este posibil să doriți să afișați ibricurile de ceai pe aceeași pagină ca un up-sell.

Vânzările încrucișate sunt produse care sunt afișate împreună cu coșul de cumpărături și sunt legate de conținutul coșului utilizatorului. De exemplu, dacă utilizatorul adaugă un Nintendo DS în coșul său, poate doriți să îi sugerați să cumpere un stylus de rezervă atunci când ajunge la pagina coșului.

Secțiunea Atribute

  • În fila Atribute, puteți atribui detalii unui produs. Veți vedea o casetă de selectare care conține seturi globale de atribute pe care le-ați creat (de exemplu, platformă). Mai multe la: Gestionarea categoriilor de produse, etichetelor și atributelor.
  • După ce ați ales un atribut din caseta de selectare, faceți clic pe adăugare și aplicați termenii atașați acelui atribut (de exemplu, Nintendo DS) produsului. Puteți ascunde atributul pe front-end lăsând debifată caseta de selectare Vizibil.
  • Atributele personalizate pot fi aplicate și alegând Atribut produs personalizat din caseta de selectare. Acestea sunt adăugate la nivel de produs și nu vor fi disponibile în navigarea stratificată sau în alte produse.

Scurtă descriere a produsului

productshortdescription.png

Adăugați un fragment. Aceasta apare de obicei lângă imaginile produsului pe pagina de listă, iar descrierea lungă apare în fila Descriere produs.

 

Încorporarea video (oembed) poate fi utilizată începând cu versiunea 3.1x.

Taxonomii

În partea dreaptă a panoului Adăugați un produs nou, există categorii de produse în care vă puteți plasa produsul, similar cu o postare standard WordPress. De asemenea, puteți atribui etichete de produs în același mod.

WooCommerce Product Categories and Tags

Imagini de produs

Adăugați o imagine principală a produsului și o galerie de imagini. Mai multe la: Adăugarea de imagini și galerii de produse.

Setarea opțiunilor de vizibilitate a catalogului și a stării caracteristicilor

image-catalog-visibility.png?w=632

catalog-featured-image.png?w=507

Imagini preluate de pe: https://woocommerce.com/document/managing-products/#taxonomies 

Detaliile articolului

ID-ul articolului:
2
Evaluare :